Negombo : terug naar af;

12 februari 2015 - Negombo, Sri Lanka

12/2/1953: toen lag ik vers en vredig in een wiegje…

12/2/2015: nu trap ik nat in ‘t zweet  35 km op een fiets ergens in de tropen …

De laatste dag Negombo, vissers dorp en zwembroek toestanden: laatste dag verlof! We trokken gisteren bij Myrjam en Leo in om nog even te genieten van de deugddoende rust en verwennerij die Gingoya lodge kan bieden.

Binnen enkele uren hangen we in de lucht en vliegen we achteruit naar onze stek in de Provence.

Wis en ikke, het was wel geen vlaai maar toch een bananacake bij het dessert. Lekker en beter als niets hé.

Einde van de verhaaltjes, einde van een mooie reis en prachtige ervaringen. Hopelijk hebben jullie ook een beetje meegenoten. Blijkbaar toch wel. Leuk om jullie reacties te lezen, wij kijken er ook telkens naar uit.

Tot  een de volgende keer…..

Gerd en Rene

1. Francis Bevers:
    12 februari 2015
    Gerd & René, het ga jullie goed, breng da goei weer mee van ginder en dan, ja dan, back to work ...

Groetjes
    Cis & Lotte
  2. Kirstie:
    12 februari 2015
    Nog een fijne verjaardag!!!
  3. Ons Hilda en Paul:
    Jullie hebben een toffe vakantie gehad denk ik, en door jullie verhalen te lezen, wij ook een beetje..., zij het in gedachte,--- op afstand ---,en voor een honderdste deel.
    Nu stillaan denken aan een nieuw seizoen in de Provence, al de ijverige lezers terug ontmoeten, werken, zweten, ons plezieren( waarvoor dank), en weerom een deugddoende vakantie plannen,,, maar dan zijn we al weer een jaartje verder hé,,,, maar dat is het leven.
    Groetjes en tot ziens,
    ons Hilda
  4. Veerle:
    13 februari 2015
    Nog een gelukkige verjaardag hopelijk hebben jullie er van genoten zo te zien wel en tot met Pasen bij jullie.
    Groetjes uit Branst.
  5. Raf:
    17 februari 2015
    't Was een onverwacht en prettig weerzien aan het zwembad van de Ging Oya Lodge en het had gerust wat langer mogen duren zodat we meer Sri Lankaervaringen konden uitwisselen met jullie.